„BUKOVINA Terma Hotel Spa” była marką powstałą w 2011 roku, z połączenia nowootwartego, czterogwiazdkowego hotelu z istniejącą na rynku dwa lata „Termą Bukowina”. Wspólny szyld miał zapewnić nowemu hotelowi i spa dobrą promocję oraz szybkie wejście na rynek. Działania marketingowe prowadzone przez kilka lat odniosły zamierzony skutek – kompleks stał się rozpoznawalnym ośrodkiem wypoczynkowym na mapie Podhala – jednak w dłuższej perspektywie okazało się, że wypromowanie jednej prestiżowej marki zaczęło przeszkadzać termie. Cztery gwiazdki, widniejące w logotypie BUKOVINY, onieśmielały klientów, którzy zaczęli postrzegać obiekt jako drogi, luksusowy oraz „zamknięty” dla gości hotelowych. Z kolei goście hotelowi byli niezadowoleni z widoku klienta masowego, myśląc, że baseny są zarezerwowane tylko dla nich.
Po przeprowadzeniu audytu, opracowaliśmy plan rozdzielenia marek i nadania im odrębnych osobowości oraz strategii skierowanych do konkretnych grup docelowych. Powstały osobne podmioty i marka nadrzędna: BUKOVINA Resort, która spinała cały kompleks rozrastających się usług.