BUKOVINA Resort to dwa hotele, baseny termalne, spa i restauracje usytuowane w Bukowinie Tatrzańskiej, w bliskiej okolicy Tatr. Bogaty w atrakcje region, z pięknym górskim krajobrazem oraz żywą kulturą góralską, przyciąga na Podhale wielu turystów. To właśnie promocja gminy, w której Resort prowadzi swoją działalność, była jednym z najważniejszych celów projektu Poznaj Podhale.
Byliśmy odpowiedzialni za opracowanie, wdrożenie i realizację projektu, który wzmocniłby wizerunek Resortu, jako marki zaangażowanej społecznie, głównie w promocję kultury regionu, z którego się wywodzi.
Stworzyliśmy koncepcję długoterminowego konkursu fotograficznego o ogólnopolskim zasięgu, z udziałem znanych i cenionych osobowości pełniących rolę jury.
W2M opracowało: zakres i harmonogram działań wraz z kosztorysem, identyfikację wizualną wydarzenia oraz strategię marketingową z wymaganymi materiałami promocyjnymi. Byliśmy również zaangażowani w organizację, koordynację oraz promocję projektu.
Projekt promowaliśmy m.in. przez stronę internetową konkursu i jego profile na portalach społecznościowych. Naszym celem była integracja społeczności zainteresowanej regionem, w którym działa Klient.
Naszym celam było wzmocnienie wizerunku Klienta jako marki zaangażowanej w promocję kultury i sztuki regionu.
Rezultatem projektu były:
wirtualna galeria na
stronie wydarzenia, wydawnictwo w postaci albumu,
wystawa nagrodzonych w konkursie prac w obiekcie
należącym do Klienta.